برچسب سرامیک مات مناسب برای گوشی شیائومی Redmi 9A

از {{model.count}}
دسته : برچسب
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: شیائومی Redmi 9A
  • ویژگی ها: طراحی مات و ضد اثر انگشت با خاصیت ضد لک و چربی منا... مشاهده کردن راحت تر صفحه نمایش در مقابل نور زیاد و... لمس صاف و یکدست نمایشگر، حساس بودن به لمس و پاسخ ب... مقاوم در برابر ضربات ناگهانی و جلوگیری از ایجاد خط... تمام چسب جهت جلوگیری از ایجاد حباب برای نصب آسان
فروشنده فروشنده: بازرگانی سجاد
آماده ارسال ناموجود
30,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

 گوشی ها به مرور زمان دارای تغییرات بسیار زیادی شده اند. هر چه گوشی های هوشمند تر شدند در ظاهر نیز ظرافت بیشتری در آنها به کار رفت و همین امر آن ها را آسیب پذیر کرد. یکی از مهمترین قسمت های گوشی، صفحه نمایش آن است که در گوشی های امروزی هر بار که صفحه نمایش گوشی خراب شود باید هزینه ای به اندازه نصف قیمت خود گوشی را برای تعویض یا تعمیر آن بپردازید. پس در اینجاست که داشتن گلس محافظ صفحه نمایش خود را بیش از پیش نشان می دهد.

یکی از جدیدترین گلس های محافظ صفحه نمایش، گلس Ceramic matte می باشد.  این گلس ها با قابلیت جلوگیری از انعکاس نور و همچنین عدم قرارگیری اثر انگشت بر روی صفحه نمایش طرفداران زیادی پیدا کرده است. از ویژگی های این محصول می‌توانیم به پوشش کامل این گلس بر روی صفحه نمایش گوشی اشاره کنیم. همانطور که در اسم این گلس پیداست از مواد نانو در ساخت آن استفاده شده که باعث ضد ضربه بودن آن و همچنین ایجاد مانعی خوب برای جلوگیری از خط و خش و ضربه می شود. این گلس ها به راحتی روی گوشی قرار می گیرند و از نظر لمس مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند.

مناسب برای
شیائومی Redmi 9A
ویژگی ها
طراحی مات و ضد اثر انگشت با خاصیت ضد لک و چربی مناسب برای گیم
مشاهده کردن راحت تر صفحه نمایش در مقابل نور زیاد و زیر نور خورشید
لمس صاف و یکدست نمایشگر، حساس بودن به لمس و پاسخ بسیار سریع
مقاوم در برابر ضربات ناگهانی و جلوگیری از ایجاد خط و خش
تمام چسب جهت جلوگیری از ایجاد حباب برای نصب آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...